Wednesday, August 25, 2010

Minu trepp

Minu oma trepp,
mis viib kõrgemale ja kõrgemale.
Oma õnne sepp
lendab kõrgemale ja kaugemale.

Need on sõnad,
mis saadavad mind mu teel.
Ent trepil on mõrad
vahest ka seal, kuhu pole jõudnudki veel.
 Mu selja taga
on jalajälgi mu enda tööst.
Ning ei maga
hing, kui midagi võtta saab veel ööst.
Ma ei peagi
nägema tervet treppi.
Ja ma ei teagi,
kas saangi tantsida trepil veel steppi.

Ühte ma tean.
Ma olen julge.
Ja ütlema pean,
et ühtki ust enda ees ma ei sulge.

Ja kui hoopis oma enda jäljed leida võin maast,
siis see on kui hea kingitus taevast.
Ma neist mööda ei jaluta.
Seisan hetkeks ja endamisi arutan,
mis head sai tehtud või mis huvitavat leitud.

Iga aste
on omamoodi huvitav ja uus.
Mul edasi minna palun laske
veel enne kui vaikivad laulud mu suus.

No comments:

Post a Comment